Mity na temat pozycjonowanie

Mity na temat pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron może wydawać się proste, ale w rzeczywistości jest to długi, pracochłonny proces. Samo pozycjonowanie przynosi nam zyski, nawet po kilku tygodniach czy miesiącach.

Mit 1: Optymalizacja strony jest szybka i łatwa

eśli spotkasz kogoś obiecującego wyniki SEO w ciągu kilku tygodni, to zrezygnuj z jego usług. Wielu z nas może życzyć sobie, aby było to możliwe, ale po prostu tak nie jest. W rzeczywistości pozycjonowanie stron internetowych zaczyna generować wyniki od czterech do sześciu miesięcy. Tak więc, choć pomysł szybkich i łatwych rezultatów może być kuszący, nie daj się nabrać. Znajdź specjalistę SEO, który oferuje jasny zarys swojej strategii i realistyczny harmonogram wyników, a będziesz bardziej zadowolony z wyniku.

Mit 2: Słowa kluczowe o dużej liczbie wyszukiwań

Pozycjonowanie sklepu to nie tylko słowa kluczowe. Wielu właścicieli witryn, którzy nie znają się na SEO, popełnia błąd, koncentrując swoje wysiłki na słowach kluczowych o wyjątkowo dużej liczbie wyszukiwań. W końcu czy nie byłoby wspaniale pozycjonować na pierwszej stronie słowo kluczowe, które jest wyszukiwane dziesiątki tysięcy razy w miesiącu? Oczywiście tak, ale pozycjonowanie sklepów tak nie działa.

Biorąc pod uwagę, jak trudno jest pozycjonować te słowa kluczowe, skupienie się na nich na strategii raczej nie wygeneruje żadnych znaczących pozycji w rankingu – ani ruchu. Zamiast tego znacznie skuteczniej jest skupić się na dłuższych, mniej konkurencyjnych słowach kluczowych. Takie pozycjonowanie sklepów internetowych jest wydajniejsze, choć pozycjonowanie sklepu internetowego w ten sposób jest z pewnością trudniejsze.