Czy warto zlecać drukowanie katalogów szytych?
Katalogi, foldery, broszury, prospekty – to tylko niektóre propozycje reklamowe, z których chętnie korzystają przedsiębiorcy. Rzeczywistość dowodzi, że jest to rozwiązanie ekonomiczne i jednocześnie efektowne. Szczególnym zainteresowaniem cieszy się drukowanie katalogów szytych, czyli propozycji dostępnych w formie zeszytowej, liczącej maksymalnie kilkadziesiąt stron.
Zszywki zwykłe czy eurozszywki?
Drukowanie katalogów szytych to to jedno z rozwiązań oferowanych przez drukarnie, nota bene, cieszące się bardzo dużym zainteresowaniem. W dużej mierze wynika to z faktu, że przeważająca większość firm decyduje się na rozwiązanie reklamowe w postaci katalogów. Warto podkreślić, że katalogi tradycyjne są bardziej pożądane przez potencjalnych klientów niż ich odpowiedniki elektroniczne.
Współczesny świat oscyluje przede wszystkim wokół rozwiązań elektronicznych, możliwość tę zapewnia łatwy dostęp do internetu. Nietrudno jednak zauważyć, że wiele osób preferuje katalogi tradycyjne, czyli drukowane.
Wychodząc naprzeciw potrzebom potencjalnych klientów, wiele firm decyduje się na drukowanie katalogów szytych i rozsyłanie ich do potencjalnych klientów. Warto podkreślić, że jest to najtańsza forma reklamy katalogowej.
Drukowanie katalogów szytych polega na opracowaniu graficznym oraz wydruku poszczególnych stron, które następnie są wkładane w okładkę i łączone zszywkami. Wśród propozycji można znaleźć standardowe zszywki oraz eurozszywki, czyli tzw. oczka, dzięki którym bez problemu można wpinać katalogi np. do firmowych segregatorów.