Katalogi szyte – skuteczna forma reklamy

Katalogi szyte – skuteczna forma reklamy

Firmowe katalogi to jeden z najpopularniejszych rozwiązań reklamowych. Z alternatywy tej korzysta wiele przedsiębiorstw wychodząc z założenia, że jest to efektowna i jednocześnie skuteczna forma reklamy.

Przygotowanie katalogu wymaga odpowiednich działań, jednym z nich jest drukowanie katalogów szytych.

Katalog jako element marketingowy

Biorąc do ręki katalog firmowy większość osób zwraca uwagę wyłącznie na prezentowane produkty oraz ich zalety, mało kto zastanawia się, w jaki sposób powstał przedmiotowy katalog.

Pierwszym krokiem jest oczywiście odpowiedni projekt, nie mniej jednak równie ważne okazuje się drukowanie katalogów szytych, realizowane przez profesjonalne drukarnie.

Zlecając wykonanie zadania warto zweryfikować zaplecze sprzętowe przedsiębiorstwa, które w istotny sposób wpływa na jakość i efektywność wydruków. Drukowanie katalogów szytych to propozycja stosunkowo tania i efektowna, należy jednak pamiętać, że tego typu oprawa może być stosowana maksymalnie w przypadku kilkudziesięciu stron – przyczyną ograniczeń jest przede wszystkim wielość zszywek.

Jak nietrudno zauważyć, drukowanie katalogów szytych realizowane jest poprzez przygotowanie wydruków poszczególnych stron, które następnie są wkładane w okładkę i łączone za pomocą zszywek – zasadniczo drukarnie oferują dwa rodzaje zszywek: standardowe oraz eurozszywki, czyli tzw. oczka, dzięki którym w prosty i wygodny sposób można wpiąć katalog np. do firmowego segregatora.

Zlecając drukowanie katalogów szytych warto także zadbać o jak najwyższą jakość wydruku oraz niebanalną szatę graficzną.

Katalogi szyte – skuteczna forma reklamy
5 (100%) 1 głosów

Dodaj komentarz